Bestemming: Zambia!!! - Reisverslag uit Baarlo, Nederland van Jennifer Peeters - WaarBenJij.nu Bestemming: Zambia!!! - Reisverslag uit Baarlo, Nederland van Jennifer Peeters - WaarBenJij.nu

Bestemming: Zambia!!!

Door: Jennifer

Blijf op de hoogte en volg Jennifer

01 November 2010 | Nederland, Baarlo

Hallo allemaal,

Het is inmiddels ruim twee jaar geleden dat ik deze site echt heb gebruikt. In mijn laatste bericht van toen schreef ik dat ik mijn volgende bestemming al in gedachten had. En die bestemming wordt nu werkelijkheid!
Al jaren droom ik van een reis naar het continent Afrika. En het heeft lang geduurd, maar ik mag nu naar dat werelddeel. En wel naar....ZAMBIA!

Het duurt nog even voordat ik vertrek (9 februari 2011 tot 15 augustus 2011), maar ik verheug me er inmiddels al een hele tijd op. Ik kijk ontzettend uit naar de mensen, de cultuur, de natuur en natuurlijk naar mijn stage. Want dat is wat ik in Zambia ga doen, stage lopen. En wel vijf maanden lang. Over het hoe en wat krijgen jullie tegen die tijd nog meer te horen.
En zoals de meeste van jullie gewend zijn van mij, moet er daarna ook nog gereisd worden. Want wat doe je anders in een land als je er niets van ziet?

De backpack is er al, net als mijn internationaal rijbewijs. De creditcard is aangevraagd en de eerste spuiten zijn al gezet.

Dan rest mij nog maar één ding:

Zambia, here I come!!

leuk :D

• 01 November 2010 - 20:03

Eric Hekking:

Hey Jen,

Goed bezig! Ik ga je zeker volgen. Hoop dat je een te gekke tijd gaat hebben waarin je veel gaat zien en meemaken. Wanneer ga je eigenlijk?

Greetz,

Eric

• 01 November 2010 - 20:28

Evelien:

Nog 100 dagen wachten...aah das zo voorbij! Ik kijk uit naar al je verhalen!

X

• 01 November 2010 - 20:58

Jolanda:

den mot ich leeve jen 5 maonden missen!! :(
    maaaaaaaaaaaaaaaaaaaar, dao nao kumse natuurlijk waal weer truuk mit kei veul verhaolen!! :D en dao bin ich natuurlijk auch benieuwd nao!! :D

kei veul succes, mer veural zo ontzettend veul plezeer meid!! :D

• 02 November 2010 - 06:44

Aniek:

aaaaaaaaaaaaah. Spannend he :D ik begin er steeds meer zin in te krijgen!
    dus inderdaad : Zambia here I come!

xxxx

• 02 November 2010 - 08:12

Rianne:

echt super! bin erg benuujd noa dien verhoale en wie het dig bevilt ;)!

• 02 November 2010 - 17:00

Ger :

In wat moet ik al die maanden zonder mijn dochtertje? Ik kom wel naar je toe dan kunnen we samen reizen.

• 02 November 2010 - 23:47

Nienke:

Hey Jen,

super det t allemoal doorgeit! oet eigen ervaring no, weit ik det stagelaupen in het boeteland un geweldige ervaring is! Zambia liekt mich auk erg moei en zeer interessant! Ik blief dich zeker volgen, en als ik truuk bin, geis dich bijna he?

Veul plezeer met alle veurbereidingen! XXX Nien @ Curacao

• 03 November 2010 - 17:59

Dennis:

Leuk. Ben ervan overtuigd dat dit wel bij je past. Het zal een mooie ervaring voor je zijn.. :D

• 05 November 2010 - 21:53

Marian Timmermans:

Ik wens je heel veel plezier Jennifer,geniet er van,en pas goed op je zelf.

• 05 Februari 2011 - 14:59

Ger: