Vertrekdag - Reisverslag uit Baarlo, Nederland van Jennifer Peeters - WaarBenJij.nu Vertrekdag - Reisverslag uit Baarlo, Nederland van Jennifer Peeters - WaarBenJij.nu

Vertrekdag

Door: Jennifer

Blijf op de hoogte en volg Jennifer

09 Februari 2011 | Nederland, Baarlo

De eerste malariapil is inmiddels geslikt en de tas in ingepakt. Het enige wat nu nog rest, is wachten totdat we richting Düsseldorf vertrekken en het vliegtuig om 16.20 uur opstijgt. De laatste uren kruipen naar mijn idee dan ook echt voorbij.

Ik vertrek vanuit een Nederland waar de laatste drie dagen de zon schijnt en waar de temperatuur boven de tien graden is uitgekomen.

In Zambia kom ik aan waar het rond de 25 graden is en waar het regenseizoen nog bezig is. Al ga ik er van uit dat ik meer zon dan regen zal zien. Uitgaan van het positieve!

En dat is ook zeker wat ik het komende half jaar ga doen, uitgaan van de positieve dingen. Ook als het een keer tegenzit of als het een keer anders loopt dan verwacht. Daarnaast hoop ik veel van de cultuur te leren en nog meer innerlijke rust te vinden.

Zambia, ik kom eraan!

Groetjes,
Jennifer

  • 09 Februari 2011 - 11:02

    Mauwie:

    veel plezier (K)

  • 09 Februari 2011 - 12:11

    Rianne:

    Have fun! x

  • 09 Februari 2011 - 12:25

    Peggy:

    You go girl!

  • 09 Februari 2011 - 12:45

    Laura:

    Vuul succes en plezeer @ Zambia!

  • 09 Februari 2011 - 13:10

    Dennis:

    Veel succes en vooral plezier in Zambia :)

  • 09 Februari 2011 - 13:54

    Ilvy:

    Spannend! Heeel veel plezier samen met Aniek en maak er een mooie tijd van die je nooit meer zal vergeten!!

    Groetjes,

  • 09 Februari 2011 - 15:00

    Monnik :

    Haa die Jen!
    Daar ga je dan, eindelijk mag je avontuur gaan beginnen.. Maandenlang heb je er naar uitgegeken.. NU MAG JE! Of nog beter gezegd, JE BENT ER!
    Ik wil jou ontsettend veel plezier wensen, maak er een mooie tijd van.

    Dikke knoevel vanuit Meijel en pas een beetje op Aniekje! ;)
    XX

  • 09 Februari 2011 - 16:13

    Ger :

    Zo afgezet in Dusseldorf, wij weer naar huis en jij de lucht in richting ZAMBIA. Pasop Zambia Jennifer komt en dat beloofd veel goeds................. Verheug me al op je eerst verslag vanuit dat prachtige land. Groetjes Pap

  • 09 Februari 2011 - 16:57

    Evelien:

    Jaaaah, je bent al onderweg!
    Ik ga je verslagjes lezen!
    Veel plezier en take care!

    Evelien

  • 09 Februari 2011 - 17:07

    Jolanda:

    Mupke!! :D

    Gank zeker oet van t positieve, det is auch get waat zo'n landj neudig heet!
    Doe kins der zeker van oet gaon det dinger neet zulle gaon wie des dich wils, omdet bepaalde dinger neet (direct) meugelijk zulle zeen...

    Maak der get sjoons van, geniet met volle teugen en maak der een versjrikkelijk mooie reis van dease nooit van dien leave zuls vergeate! :D

    Leefs, Jolanda

  • 09 Februari 2011 - 17:34

    Megan:

    Hallo Lieve Jenn!
    Jullie zijn nog flink aan het reizen en bij de tijd dat je dit leest ben je waarschijnlijk kapot moe van het niet slapen of je bent al bijgeslapen ;). Ik hoop dat jullie een fijne reis hebben (hebben gehad) en ik kijk uit naar jullie verslagjes :).

    xx!

  • 09 Februari 2011 - 20:54

    Gertie En Piet:

    He he eindelik is het zo wiet, de hebs der lang nao oetgekeken. Geniet der van en maak der eine sjoene tied van. Veul plezeer en we goan dich volge.

    Groetjes Gertie en Piet

  • 10 Februari 2011 - 07:47

    Pia:

    Good luck!

  • 10 Februari 2011 - 18:43

    Elle Tielen:

    Heey Jennifer!!

    Goede vlucht gehad? Ik wens je vanuit hier heel veel plezier, succes! Geniet van al het moois wat je gaat mee maken!

    Ga je zeker volgen via deze site! Leuk, leuk!

    Groetjes Elle

  • 11 Februari 2011 - 07:17

    Selly:

    Daag meadje!

    Good aangekomme in det verre land? Alle verhaole in dien bukske good geleave (inclusief al os vroage, haha..)

    Maak d'r ein sjoene reis van en ik kiek no al oet noa dien ierste verhoale en foto's!!

  • 11 Februari 2011 - 08:13

    Annette De Buurvrouw:

    Nogmaals wens ik je heel veel succes
    ben benieuwd naar de eerste indruk
    en de verblijf-plaats en de mensen waar je bij verblijft. en wat voor taken dat je moet doen enz.
    gr. Annette

  • 11 Februari 2011 - 11:58

    Mieke Peeters:

    Hallo Jennifer,

    We wensen je een hele fijne tijd toe in Zambia.
    Ik hoop dat ik weer net zo'n mooie verslagen zal lezen als de vorige keer.
    Geniet ervan.

    Groetjes vanaf het regenachtige pleintje,
    Mieke,Herman, Maarten, Eline en Joost

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Baarlo

Zambia

Stage in Zambia

Recente Reisverslagen:

02 Augustus 2011

‘Er was eens…’

23 Juli 2011

Afscheid nemen bestaat wel

12 Juli 2011

Home sweet home

02 Juli 2011

Voordat ik het vergeet…

20 Juni 2011

‘Liefde overwint alles’
Jennifer

De wereld is in mijn handen...

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 327
Totaal aantal bezoekers 125457

Voorgaande reizen:

25 Januari 2014 - 31 Oktober 2014

The world is in my hands..

05 November 2013 - 15 Januari 2014

Zuidoost-Azië

06 Juni 2013 - 06 Juni 2013

Emigreren naar Zambia?

03 Februari 2012 - 19 Mei 2012

Litouwen

09 Februari 2011 - 15 Augustus 2011

Zambia

18 Januari 2008 - 15 Februari 2008

Nieuw-Zeeland

17 Juli 2012 - 30 November -0001

Terug naar Zambia!

Landen bezocht: