Weer naar huis.. - Reisverslag uit Baarlo, Nederland van Jennifer Peeters - WaarBenJij.nu Weer naar huis.. - Reisverslag uit Baarlo, Nederland van Jennifer Peeters - WaarBenJij.nu

Weer naar huis..

Door: Jennifer

Blijf op de hoogte en volg Jennifer

15 Februari 2008 | Nederland, Baarlo

Hoi allemaal,

Jammer genoeg komt er ook weer een dag van naar huis gaan. En die dag is vandaag. De koffers zijn gepakt en van Michelle en Sander hebben we inmiddels afscheid genomen omdat ze naar school moesten.

Deze vier weken zijn zo snel omgevlogen, dat had ik niet voor mogelijk gehouden. Zoveel moois gezien en nog niet genoeg gehad. Ik zou nog wel maanden hier kunnen blijven.

Pap, bedankt voor de leuke reis die we samen hebben gemaakt. Ook al had ik af en toe erg chagrijnige buien, we zijn in die vier weken geen enkele keer gek van elkaar geworden. En zelfs nu zijn we nog niet uitgepraat. Deze reis had ik op dit moment ook niet met iemand anders kunnen, moeten en willen maken. Dus bedankt!

Verder.. alle mensen die hebben gereageerd en dan vooral de mensen die de site heel trouw bijgehouden hebben. Heel erg leuk! Bedankt ervoor! We hebben gezien dat het leuk en nuttig was voor de achterblijvers en dat is ook leuk om te zien.

De site zal blijven bestaan, want mijn volgende bestemming heb ik al zo'n beetje in mijn hoofd. Voor jullie een vraag, voor mij een weet.

En voor Nieuw-Zeeland geldt:
It's a goodbye, not a farewell..

Haere Ra Aotearoa..

Groetjes,

Jennifer

• 14 Februari 2008 - 23:19

Roy:

Heej Jennifer en Ger unne gooje reis teruuk, en alvast welkom in het kooje Baolder!

• 15 Februari 2008 - 10:01

Anke:

wat een emotioneel afscheid :(

tot bij de bioscoopavond met groot beeldscherm verhalen en nootjes haha

doei

• 19 Februari 2008 - 14:44

Dennis:

Oke, Welkom terug ^^

Leuk gehad heb ik wel gehoord xD