Een rustige dag.. - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Jennifer Peeters - WaarBenJij.nu Een rustige dag.. - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Jennifer Peeters - WaarBenJij.nu

Een rustige dag..

Door: Jennifer

Blijf op de hoogte en volg Jennifer

25 Januari 2008 | Nieuw Zeeland, Wellington

Hallo allemaal,

Vandaag hebben we een rustig dagje gepland. Gisteren hebben we besloten om op zaterdag te vertrekken. Sjaak, Pia en Michelle gaan enkele dagen met ons mee. Sander moet werken en heeft ook niet zoveel zin om mee te gaan. Wandelen is boring volgens hem haha.

Vanmorgen hebben Sjaak, Pia en Ger hooi in de schuur geladen. Later in de middag zijn we nog even in Tokoroa geweest om wat boodschappen te doen. Daarna heeft Michelle voor ons allemaal een pizza gemaakt, terwijl wij samen met Sjaak, Sander en hond Max eens door de weien gaan lopen.

De rest van de dag hebben we ingepakt omdat we morgen voor langere tijd weg gaan van de boerderij. We zullen ruim twee weken door de rest van het Noordereiland trekken en enkele dagen voordat we teruggaan naar Nederland weer op de boerderij arriveren. Jennifer ziet het helemaal zitten, voor haar begint de reis nu echt.

Morgen vertrekken we richting Egmont National Park om daar Mount Taranaki een bezoek te brengen. Hierna zullen Sjaak, Pia en Michelle waarschijnlijk weer teruggaan richting de farm. En dan zijn we voor het eerst echt op elkaar aangewezen. Wij gaan door richting Tongariro National Park, om de zware Tongariro Crossing te doen. Van hieruit gaan we richting Gisborne en Napier. Ook zullen we terechtkomen in het Te Urewera National Park.

Vanuit hier gaan we richting het schiereiland Coromandel om de mooie stranden te bekijken en van de Hot Pools te genieten. En voordat we weer terug gaan richting de boerderij, brengen we nog een bezoek aan de Bay of Island in het noorden van het Noordereiland. Hier zullen we met dolfijnen gaan zwemmen en natuurlijk ook weer veel wandelingen maken.

Nu weten jullie zo'n beetje de planning. Wanneer er weer een verhaaltje op internet verschijnt, weten we nog niet. Het avontuur gaat nu echt beginnen!

Groetjes,

Jennifer & Ger

• 25 Januari 2008 - 08:25

Dennis:

Nou, dat wordt dus dadelijk echt aanpoten. Nu begint de reis pas echt..:)

• 25 Januari 2008 - 08:43

Kimmie:

hey meid!

Gaaf man.. wat un avontuur geis dig tegemoet..

Um de ein of andere rede is dit pas de eerste kier det ig un bericht krieg des dig get hubs gepost.. Mer good.. gaon noe snel al dien angere verheulkes leze..

Nog veul plezeer..

Groetjes
    Kim

• 25 Januari 2008 - 12:12

Annelie:

Ha die Ger en Jennifer,

Geweldig om jullie verslagen te lezen. Of ik jaloers ben......? Een beetje maar hoor.....! Maar ik gun jullie onvergetelijke weken. Ik zal de reis met veel plezier volgen. En Ger, waar blijft de foto in de korte broek?

Tot horens,
    Annelie

• 25 Januari 2008 - 12:34

Gertie En Piet:

Hallo Jennifer en Ger, De foto's zijn geweldig! Het ziet er daar allemaal mooi uit. We wensen jullie verder heel veel plezier met jullie avontuur, wat nu echt gaat beginnen. Geniet ervan! Groetjes Gertie en Piet

• 25 Januari 2008 - 15:12

Pettry En Henk:

Hoi Ger & Jennifer,

Werd tijd dat jullie eens wat nuttigs gingen doen :-)). Wensen jullie nogmaals vanuit hier een geweldige reis en vakantie en geniet er met volle teugen van. Jullie eerste weekje zit er al weer op en het blijkt dat jullie geweldig genieten. Blijf dit vooral doen en doe de "Crocedile Dundy" of hoe heet die de groeten als jullei hem zien (of zit die in Australie. Maakt ook geen moer uit.

De mazzeltje en een goeie reis.

• 25 Januari 2008 - 15:13

Jeroen:

Alvast veel plezier en we zien de verhalen wel weer komen... ;)

• 26 Januari 2008 - 16:51

Marian En Nienke:

Ha reizigers,
    Leuk om jullie te volgen en wat mee te genieten van de mooie verhalen en de fijne foto,s. Het ziet er allemaal reuze uit en we denken dat jullie reis alleen maat interessanter wordt. geniet er mar met volle teugen van. Groetjes van marian en Nienke

• 26 Januari 2008 - 17:24

Laura:

Ohh echt leuk! auk moeie foto's heb ge gemaakt dan, liek mig echt sjiek um det doa allemoal te zeen :D
    Geniet dervan de komende weake met wat ge allemoal got onderneame doa!

• 27 Januari 2008 - 13:02

Rianne:

Sjieke foto's man! Oh, ig bin jaloers haha... Veul plezeeer en ig kiek oet noa volgend verhaaltje :)

xx Ri