Gearriveerd! - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Jennifer Peeters - WaarBenJij.nu Gearriveerd! - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Jennifer Peeters - WaarBenJij.nu

Gearriveerd!

Door: Jennifer

Blijf op de hoogte en volg Jennifer

20 Januari 2008 | Nieuw Zeeland, Wellington

Hallo allemaal,

Eindelijk..gearriveerd! Na een lange tocht en verschillende keren uit of overstappen, landde mijn vliegtuig op zondag om half 4 vanmiddag (dus half 4 ’s zaterdagnacht Nederlandse tijd).

Tijdens mijn vlucht ben ik langs Dubai, Bangkok en Sydney gekomen. En die laatste zijn echte wereldsteden. Bangkok is vanuit het vliegtuig gezien al een wereld van verschil. Staan er in de ene straat flatgebouwen en nieuwe hotels, in de andere straat zie je vanuit het vliegtuig de krotten al liggen.

Sydney is anders. Daar heeft bijna iedereen een zwembad in zijn tuin en zie je ‘normale’ huizen. Sydney zag er natuurlijk moderner uit dan Bangkok. Beide steden tegenover elkaar gezet, het is een wereld van verschil.

Dan eindelijk, mijn vliegtuig landt in Auckland. Omdat sommige mensen hun papieren niet goed in orde hebben, duurt het even voordat ik door de douanecontrole ben. En dan nog het wachten op het koffer. Laat nou net het voorlaatste koffer van mij zijn. Rond kwart over 5 is er het weerzien met mijn oom, nichtje, neefje en met pap. Dan blijkt ook dat bij pap niet alles soepel is verlopen. Hij mocht bij de douane zijn koffer openmaken en kreeg vragen of hij drugs had/heeft gebruikt, maar de mevrouw vond het blijkbaar ook interessant en nodig om te weten hoelang pap al bij dezelfde baas werkte.

Na een autoreis van ongeveer twee uur is er ook het weerzien met mijn tante. En wat blijkt? We krijgen geheel toevallig het lievelingseten van zowel pap als mij..lasagne! Afsluitend met fruit waaronder mijn lievelingsfruit aardbeien. Een beter begin kan ik mij niet wensen he?

Ook al heb ik sinds vrijdagmorgen 9 uur Nederlandse tijd niet meer geslapen, ik wil toch nog even een rondje over de boerderij maken. En natuurlijk al het eerste verhaaltje typen voor op de site.

De reis was vermoeiend maar het zeker waard. Ik weet wat mij de komende vier weken te wachten staat, plezier, ontspanning en avontuur. En daar heb ik 30 uur reizen maar al te graag voor over!

Groetjes,

Jennifer & Ger

  • 20 Januari 2008 - 11:45

    Jolanda:

    dju...net een heel verhoal getypt....vliegt internet deroet....:S natuurlijk net op het moment desse t plaats :P
    maar, good desse een fijne reis hubs gehad en desse doa heelhuids aan bis gekome!
    ich hoap det dien tied doa net zo wirdj es desse verwachts (veul plezeer, ontspanning en avontuur)....
    super veul plezeer, en ver zulle vast nog t ein en anger te heure kriege euver wie t doa is!

    kus, jolanda

  • 20 Januari 2008 - 13:08

    Jeroen:

    Alohaaa!
    Fijn dat je een goede reis hebt gehad, en ik weet zeker dat het het waard was! Ik hoop dat je er veel plezier zal hebben, maar dat zal wel niet moeilijk zijn.. ;)

    Groetjes,
    Jeroen

  • 20 Januari 2008 - 13:33

    Laura:

    Fijn um dien ierste berichtje te leaze van doarachter en det de reis toch wel good is gegoan :D
    In elk geval nog hiel vuul plezeer en we hooije dien site in de gate ;)
    Kus Laura

  • 20 Januari 2008 - 16:47

    Truus & Dennis:

    Gelukkig dat jullie helemaal zijn aangekomen!
    Truus wil wel weten wat die vrouw verder wilde van Ger.. ;)

    Wij hebben ook een voortvluchtige start gemaakt hier..

    Groetjes,

    Truus en Dennis

  • 20 Januari 2008 - 20:00

    Lun:

    fijn desse gowd aangekomme bus.. allein erg weinig geslaope zik :o nog minder dan mig hiej in nederland... ;)
    ik bun benuujd noar dien volgende post! btw.. wieveul oer tiedsverschil is t?

  • 20 Januari 2008 - 21:00

    Jolanda:

    lun, 12 oor tiedversjil....doa is t noe 10 oor ´smurges....maondig dus al :P toch jen??

  • 21 Januari 2008 - 03:43

    Roy:

    Hoi Jennifer, veul plezeer op vakantie en maak der get moeis van!

  • 21 Januari 2008 - 12:57

    Jet & Sjuul:

    Hoi, hoi,

    Fijn dat je uiteindelijk goed bent aangekomen.
    Hopelijk ga je een hele leuke tijd te gemoet. En als je terug bent staat het eerste feestje alweer voor de deur.

    Veel plezier.

    Groetjes Jet & Sjuul

  • 21 Januari 2008 - 17:30

    Femke En Anne:

    Wow, wat een mooie foto's. Lekker genieten samen en we blijven jullie volgen.
    groetjes,
    van ons allemaal!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Wellington

Zambia

Stage in Zambia

Recente Reisverslagen:

02 Augustus 2011

‘Er was eens…’

23 Juli 2011

Afscheid nemen bestaat wel

12 Juli 2011

Home sweet home

02 Juli 2011

Voordat ik het vergeet…

20 Juni 2011

‘Liefde overwint alles’
Jennifer

De wereld is in mijn handen...

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 188
Totaal aantal bezoekers 125430

Voorgaande reizen:

25 Januari 2014 - 31 Oktober 2014

The world is in my hands..

05 November 2013 - 15 Januari 2014

Zuidoost-Azië

06 Juni 2013 - 06 Juni 2013

Emigreren naar Zambia?

03 Februari 2012 - 19 Mei 2012

Litouwen

09 Februari 2011 - 15 Augustus 2011

Zambia

18 Januari 2008 - 15 Februari 2008

Nieuw-Zeeland

17 Juli 2012 - 30 November -0001

Terug naar Zambia!

Landen bezocht: