Nog 1 week... - Reisverslag uit Baarlo, Nederland van Jennifer Peeters - WaarBenJij.nu Nog 1 week... - Reisverslag uit Baarlo, Nederland van Jennifer Peeters - WaarBenJij.nu

Nog 1 week...

Door: Jennifer

Blijf op de hoogte en volg Jennifer

11 Januari 2008 | Nederland, Baarlo

Wow! Wat vliegt de tijd! Nog maar een week en ik vertrek richting Nieuw-Zeeland. Alle papieren zijn binnen en ik heb zelfs al een start gemaakt met het inpakken van mijn koffer. Pff..wat moet mee? Wat blijft thuis?

Maar heerlijk om allemaal korte broeken en t-shirten in te pakken, terwijl het hier rond de 10 graden is. Op naar de 25+ :)

Groetjes,

Jennifer

• 11 Januari 2008 - 17:45

Dennis:

Ohoh... BIJNA!! :)

• 14 Januari 2008 - 20:29

Nancy:

Hey Jen

We zullen je belevenissen volgen. Heel veel plezier met je pap daar en doe geen dingen die ik ook niet doe. Hahaha. Doe ook de groetjes aan Sjaak Pia en de kids.

Liefs je nichtje Nancy en je peettante Marian

• 14 Januari 2008 - 20:46

Jolanda:

aaah!! ich wil auch lekker wear!!
    nea meid, geniet der van!! tis dich gegund!

xx jolanda

• 15 Januari 2008 - 14:26

Lun:

gowd bezig meid, nog 3 daag! maar veural heel veul foto's en post ontzettend veul! waar zeker unne gezellig date van t weekend, asse truuk bus doon vr det nog s gowd euver! :)
    heel veul plezeer!!
    xxx lun

• 16 Januari 2008 - 12:46

Peter Rutten:

Jennifer, proficiat met je verjaardag. Feest ze nog, en alvast een mooie vakantie gewenst. En let een beetje op je "ouwe" dat hij geen gekke dingen gaat doen!
    Gr. Peter

• 16 Januari 2008 - 23:29

Selly:

En vandaag is de daag! Pff...Jennifer geit gewoen efkes noa de angere kank vd wereld! Geneet dr van doa...en we volgen alles heej wel op dienne log!

Have fun! :D

ps. hadse 't smsje nog gekrege?

• 17 Januari 2008 - 09:49

Laura:

Morgen is het zoever :O
    Den kinse eindelijk goan onderneme woasse al un paar moand op zits te wachte..
    Spannend!
    In elk geval kei vuul plezeer doa en hooij os op de huugte meid ;)
    Liefss.. Laura

• 17 Januari 2008 - 16:13

Huub Hauser:

Hoi Jennifer en Ger.

Ik wens jullie allebei een te gekke vakantie en een goede heen- en terugreis.
    Maak er samen wat moois van en let op elkaar.

Huub

• 17 Januari 2008 - 18:53

Pettry En Henk:

Hoi Jennifer en Ger,

Wat hebben jullie hier lang naar uitgekeken. Wij wensen jullie een hele goeie reis en een waanzinnige tijd daar. Genieten jullie vooral met Sjaak en zijn gezin van deze geweldige vakantie en pas vooral op jullie zelf.

Goeie reis en doe de maori's de groeten.
    En kijk uit voor overstekende Kiwi's
    :-)